loading...
ترول جوك خنده همه چيز
علي موسوي بازدید : 5 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

یاد گرفتم
دستانم اینبار که یـــخ کرد
دیگر دستانت را نگیرم
آستین هایم از تو با ارزشتر و ماندنی ترند
::
::
این جماعت می گفتن
اشک هایت را
خرج رفتنش نکن
راست می گفتن
بی من
تو
مفت هم نمی ارزی
::
::
بزرگترین اشتباه ما این است که :
گاهی‌ آدم‌ها رو ؛
بسیار طولانی تر از چیزی که لیاقتش را دارند ،
در زندگی‌مان نگاه می‌داریم …
::
::
پیاز هم که خرد میکنی برایش اشک میریزی !
از پیاز هم کمتر بودم ، مرا خرد کردی و خندیدی …
::
::
این روزها اگه کسی گفت : “من عاشقتم” … بپرس : تا ساعت چند ؟
::
::
لیـــاقــت مــی خواهــد
بـــودن در شعــر هـــای دختــریــــ کهــــ
بـــــا تمامــــ عشقــش نبـــودنـــت را اشکــــ مــی ریـــزد
تعجـــب نکــــن !
در بی لیـــــاقتی تـــو شکـــی نیـــست
اینجـــا دلیـــل بــودنـــت میـــان بغــــض هــــایـــم
خــریتـــــ خـــودم اســـت نـــه لیـــاقــــت تــــو …!

یاد گرفتم
دستانم اینبار که یـــخ کرد
دیگر دستانت را نگیرم
آستین هایم از تو با ارزشتر و ماندنی ترند
::
::
این جماعت می گفتن
اشک هایت را
خرج رفتنش نکن
راست می گفتن
بی من
تو
مفت هم نمی ارزی
::
::
بزرگترین اشتباه ما این است که :
گاهی‌ آدم‌ها رو ؛
بسیار طولانی تر از چیزی که لیاقتش را دارند ،
در زندگی‌مان نگاه می‌داریم …
::
::
پیاز هم که خرد میکنی برایش اشک میریزی !
از پیاز هم کمتر بودم ، مرا خرد کردی و خندیدی …
::
::
این روزها اگه کسی گفت : “من عاشقتم” … بپرس : تا ساعت چند ؟
::
::
لیـــاقــت مــی خواهــد
بـــودن در شعــر هـــای دختــریــــ کهــــ
بـــــا تمامــــ عشقــش نبـــودنـــت را اشکــــ مــی ریـــزد
تعجـــب نکــــن !
در بی لیـــــاقتی تـــو شکـــی نیـــست
اینجـــا دلیـــل بــودنـــت میـــان بغــــض هــــایـــم
خــریتـــــ خـــودم اســـت نـــه لیـــاقــــت تــــو …!
::
::
اگه تو روت خندیدم به خاطر این بود که نخواستم تو روت بالا بیارم ، اینو بفهم !
::
::
هرکی ازم سراغت رو میگیره نمیگم وجود نداری ، میگم وجودش رو نداشتی … !
::
::
سهمیه هوای من هم برای تو …
برای نفس نفس زدن در آغوش او لازمت میشود !
::
::
روزی فکر میکردم هدیه ای هستی از طرف خدا
اما امروز فهمیدم تقاص اشتباهاتم بودی …
::
::
عزیزم چه زیبـا اجرا میکنـی
خط به خط تمام گفتــــه هایم را
خواســـته هایم را
هه !
امـــــا
برای دیگری!
::
::
دلت را خوش نکن به این “دوستت دارم” ها…
تمامشان تاریخ مصرف دارند…
::
::
مشکل از جایی شروع میشه که…
دلتنگ کسی باشی که نیست،
حوصله کسی رو نداشته باشی که هست…
::
::
خوب که فکر می کنم
می بینم گاهی یک شکلات ِ مغزدار
بیشتر میچسبد
تـــــا
عاشقانه های این عاشق های تو خالی !
::
::
وقتی چند تا کوتاه فکر
معنی محبت و دل سوزی رو
از عشق و علاقه تشخیص نمیدن
وضع بهتر از این نمیشه ..!
::
::
دنیا مثل شهربازی شده، جایزه بازی با آدما، یه عروسک دیگست !
::
::
بعضیا هیچی نیسن به جز ۴ حرف :
ا د ع ا
::
::
یه سری آدما هستن که اگه تو زندگیت نبودن،
الان داشتی با خیال راحت نفس می کشیدی …
::
::
کاش از همان روز اول میدانستم که “دوستت دارم” تکه کلام توست
::
::
می گفت : پای رفتن نـدارم … راست می گفت ! بـــا ســر رفـــــت …
::
::
چشم هایت وقتی دروغ می گویی زیبا تر می شوند…
اگر می خواهی زیبا ترین باشی
همیشه به من بگو دوستت دارم …!
::
::
چشمانم را می بندم
نقابت را بردار
بگذار صورتت هوایی بخورد!
::
::
من خودم را به تو تقدیم کردم و تو مرا به هیچ فروختی …
چه معامله ی پایاپایی …
::
::
بعضیا کاری باهات میکنن که یادآوری تمام لطف هایی که در حقشون کردی …
به شدت از خودت متنفرت میکنن !
::
::
مخاطبهای امروزی رو هرچی بیشتر خاص کنی؛
بی خاصیت تر میشن…
::
::
یــه وقتایـــی یــه کسایـی رو تـــــو زندگیــمـون راه میدیم
که نــنــه بـابـاشون تــــو خــونـــه بـــه زور راشـــون میــــدادن…
::
::
بعضی ها هستن وقتی به ما میرسن با کلی اعتماد به نفس میگن:
“من با بقیه فرق دارم و مثل همه نیستم”
بعد معلوم میشه تنها فرقشون اینه که از بقیه خیلی بدترن …
::
::
خواستے دیگـــه نباشے ،
آفرین … چــــه با اراده !
لعنَت به دبستانـے که تو از درسهاش ،
فقط تصمیــم کبــر ے رو آموختـــے …
::
::
اِلتِمــــــــاس مــــــالِ دیـــــــروز بــــود
مـــــــالِ وَقتـــــــی بـــود ڪــــﮧ ســـــــاده بودم
اِمــــــــروز میــــــخــــوای بـــِــری ؟
هیــــــــــــــس !
فَقَطــ ” خــُـــداحــــــــــافِظـــ …
::
::
لقمــــه بزرگتر ازدهانت بودم
برای همین بودکه مرا خرد میکردی
تا انـــدازه شوم
::
::
هیــس !
کــــمی آرامــــتـــر تنـــــها شــــو
بی صـــــدا تــــر بـــشــــکــــن
آهــــســــتــــه تـــر سراغـــــش را بگـــــیـــــر
مـــمــــکــن است بــــیـــدار شــــود
وجــــــــدان نــــــداشتــــــه اش !
::
::
به بعضیا باید گفت یه برنامه بذار دیگه نبینمت . . .
بـلافـاصـله پـس از مـرگـم …
مـرا بـه خــاکــ نسپـاریــد؛
دوسـتـانــم عادتـــ دارنــد کـه…
دیــــر بیــاینـــــد…
::
::
این روزها به هرکی پر و بال بدی به جای اینکه باهات پرواز کنه ، واست دم در میاره …
::
::
هــــی فلانـــــــــــــــــــــــــــــی…
عاشقـــــــانه های مــــرا بـــه خـــــودت نگیـــــر،
مخـــــاطب مــــن، معشـــــوقـــه ایــست کـــه وجـــودش را به دنیـــــایی نمیـــــدهــــم…
::
::
آب نریختـــــم که برگردی
آب ریختـــــم تـــا پاک شود
هر چه رد پای توست ، از زنـــدگیـــ ام…!
::
::
چـه تـجـارت نـاشـیـانه ای بـود
آن هـمـه نـازی کـه مـن از تـو خـریـدم . . .
::
::
مثل لیوانی شده ام که لبه اش پریده باشد!
تشنه که شدی مراقب باش !
عجیب وحشی ام…

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
كد پيشواز

کلیک کنید

 عاشق شدم = 5513466
 یاد من = 5514692
 عشق اول = 5514688
 خدایا = 5513988
 یکی هست = 3313225
 سریال شیدایی = 2211520
 خوان هفصد = 3313992
 با من بمون = 3313993
 برو فکرشم نکن = 5513986
 حلالم کن = 4413389
 باور کن = 3312715
 تقاص = 3314296
نگو = 5515735
یکی یکدونه = 5515404
 میمیرم 2=5515737
 ماه عسل 2=2211667
 آخه تو هنوز عشق منی=5515590
 ای دل=4414367
 گم شدم=4413350
 ساعت رفتن=5514691
 وقت رفتم=5514823
ای کاش = 3314372
به خودت باختمت = 3314371
خط نشون = 5515633
خداحافظ بچه = 2211665
 چه زود=5513976
 یه دل شکستم=3314294
رفیق نیمه راه = 5514627
 قرار بود2=5515111
 وابسته=5515592
 هی تو= 3314291
هی تو2= 3314292
 بگومگو = 3313995
 تو راست میگی = 3313226
 نارفیق دو = 5514690
 نارفیق = 5514689
 تصمیم = 3313736
 تو نزدیکی = 2211397
 قلبم = 3313738
 مغرور = 3313377
 بازم دوباره = 3313737
 چی شد = 3313375
ادامه به زودی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 69
  • بازدید کلی : 1,093